Soluția M-DOC de la Moldcell, acum disponibilă și pentru clienții și partenerii externi
În lumea agitată a afacerilor moderne, adaptarea la tehnologia digitală este esențială pentru a rămâne competitiv și eficient. Cu platforma M-DOC SaaS de la Moldcell, această adaptare devine foarte ușoară. M-DOC nu doar că permite semnarea și stocarea documentelor electronice, ci redefinește modul în care interacționăm cu informațiile în mediul de afaceri.
Indiferent de mărimea sau domeniul de activitate al companiei, M-DOC oferă super avantaje în gestionarea documentelor și comunicarea cu partenerii și clienții. Serviciul este disponibil exclusiv pentru persoanele juridice și necesită deținerea Semnăturii mobile. În plus, clienții Moldcell beneficiază de un preț special la abonament M-DOC, de la doar 250 lei.
Avantajele pe care le oferă soluția M-DOC
Accesibilitate și comoditate Clienții pot interacționa cu documentele de oriunde și oricând, fără a fi legați de birou sau program. Accesul la documente este simplificat și flexibil.
Optimizarea Costurilor Costurile asociate cu tiparul, distribuirea și stocarea fizică a documentelor sunt reduse sau chiar excluse. M-DOC este o soluția care oferă economii semnificative de buget.
Economisirea timpului Procesul de semnare, trimitere și urmărire a documentelor devine mult mai rapid, accelerând ciclurile de afaceri și luând în calcul cerințele clienților.
Protecția mediului M-DOC este o alegere sustenabilă, care permite evitarea utilizării hârtiei și a resurselor fizice, contribuind astfel la protejarea mediului înconjurător.
Arhivarea documentelor Soluția oferă o modalitate eficientă de a stoca și organiza documentele. Arhivele digitale sunt mai ușor de căutat, gestionat și păstrat în siguranță.
Erori umane mai puține Cu M-DOC, riscul de erori umane este redus semnificativ. Soluția asigură precizie în semnare și transmitere, eliminând greșelile cauzate de gestionarea fizică a documentelor.
Stela Chitoroaga, Chief Commercial Officer, Moldcell
”Soluția de business M-DOC este unica de acest gen pe piața serviciilor digitale și suntem mai mult decât mândri de acest fapt. Creată în parteneriat cu compania Simpals și lansată înainte de 2020, M-DOC și-a întregit statutul de serviciu ”salvator” în perioada pandemică.
Eforturile de digitalizare maximă au fost accelerate în contexul pandemiei, perioadă în care majoritatea angajaților au lucrat de acasă. Se expediau documente care trebuiau prelucrate rapid și corespunzător, pentru a asigura un proces de lucru fluid.
Disponibilă acum și pentru partenerii externi, soluția oferă numeroase avantaje pentru orice afacere, cu orice număr de angajați, și încurajăm utilizarea acesteia.”
Andrei Parlicov, Director Departament Business, Moldcell
”Compania Moldcell întotdeauna a avut drept obiectiv principal îmbunătățirea serviciilor și furnizarea unui portofoliu amplu și divers de soluții pentru oamenii de afaceri. Și pentru că timpul e cel mai prețios, de această dată, cu extinderea soluției M-DOC pentru clienții business, am trecut la o nouă etapă de digitalizare.
Fiind testată cu succes în cadrul companiei, M-DOC a devenit un instrument de semnare și arhivare a documentelor electronice viabil și extrem de ușor de utilizat.
Astfel, și-a demonstrat abilitatea de a fi flexibilă și atrăgătoare absolut pentru toți, încât procesul de lucru să fie simplificat, fără a pierde din calitate.”
Utilizarea soluției M-DOC este simplă și intuitivă, oferind control deplin asupra documentelor: de la încărcare și transmitere către destinatari, până la semnarea electronică și urmărirea statutului – toate acestea pot fi realizate rapid și ușor. Mai mult, M-DOC este compatibilă cu alte platforme, cum ar fi 1C, asigurând astfel o integrare fluidă în procesele existente.
Pentru a afla mai multe despre M-DOC și pentru a alege abonamentul potrivit nevoilor de afaceri, accesați pagina produsului