Ministerul Turismului a anunţat luni că promovează România la cea de-a 37-a ediţie a World Travel Market din Londra, cel mai mare târg internaţional de turism din lume. Tema standului din această ediţie subliniază împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918, spun oficialii Ministerului Turismului din România.

„Pe lângă promovarea brand-ului de ţară este prezentat, în avanpremieră, şi logo-ul Centenarului, element unic de identificare pentru toate evenimentele ce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor”, spun oficialii Ministerului Turismului.

La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenţi 50 de expozanţi, reprezentanţi ai unor touroperatori, organizaţii de management a destinaţiei, consilii judeţene, hoteluri şi companii aeriene.

„Anul acesta, România aduce în atenţia profesioniştilor atât destinaţia turistică Alba Iulia, cât şi circuitele culturale, turismul în natură şi cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ şi cel de aventură, turismul balnear şi cel de tip wellness”, arată un comunicat emis luni de Ministerul Turismului.

Standul-ului are o suprafaţă de 238 de mp, iar accesul în stand se face printr-o replică a porţii III de la Cetatea Alba Carolina.

Prezent la târg, secretarul de stat Cristina Ionela Tărteaţă va avea, între 6-8 noiembrie, întâlniri cu reprezentanţii celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităţilor de promovare a României pe canalele media la nivel global, dintre care National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication, menţionează Ministerul Turismului.

România a participat constant la WTM, având stand naţional la toate cele 36 ediţii anterioare.

World Travel Market Londra este cel mai important eveniment de tip Business to Business la nivel global pentru industria călătoriilor.