Paisprezece canale vor fi supuse monitorizării de către Consiliul Audiovizualului coordonator în timpul campaniei electorale, informează IPN.

Potrivit preşedintelui CCA, Dinu Ciocan, începând cu 30 septembrie şi până pe 30 octombrie inclusiv vor fi monitorizate buletinele de ştiri ale posturilor de televiziune: Moldova 1, Prime, Canal 3, Canal 2, Publika TV, TV7, Accent TV, Pro TV, Jurnal TV, N4, Realitatea TV, Ren Moldova, NTV Moldova şi RTR Moldova.

Şefa Direcţiei monitorizare TV, Elena Crîşmaru, a menţionat că au fost selectate posturile TV care au cea mai mare acoperire în ţară. Pe lângă buletinele de ştiri, vor fi monitorizate şi anumite emisiuni, dacă la adresa CCA vor parveni sesizări prin care se va semnala nerespectarea legislaţiei electorale.

CCA a fost aprobat definitiv numărul de radiodifuzori care vor reflecta campania electorală. Este vorba de 60 de posturi TV şi 45 de posturi radio. 19 radiodifuzori nu se vor implica în acest proces.

În aceeaşi şedinţă, membrii CCA au aprobat două formulare privind informaţia despre volumul de emisie electorală şi difuzarea spoturilor de educaţie electorală şi informare a alegătorilor, pe care radiodifuzorii vor trebui să le completeze şi să le expedieze către CCA în fiecare zi de luni pe parcursul campaniei electorale.