Poșta Moldovei anunță despre intensificarea cazurilor de escrocherie: „Nu furnizați datele personale”
Foto:
Poșta Moldovei anunță despre intensificarea cazurilor de escrocherie. Acțiunile sunt efectuate prin intermediul aplicației Whatsapp, îndemnând clienții să completeze formulare prin accesarea unor link-uri false cu logoul Poștei Moldovei, precizează reprezentanții întreprinderii.
„Vă atenționăm despre intensificarea cazurilor de escrocherie efectuate prin intermediul aplicației Whatsapp, utilizându-se anunțurile clienților plasate pe site-uri de comercializare a bunurilor. Escrocii îndeamnă persoanele cu bunuri expuse la vânzare să apeleze la serviciul de curierat al întreprinderii și să completeze un formular pe un link fals cu logoul Poștei Moldovei, sub pretextul achitării unui avans/plăți pentru un obiect, unde se solicită date personale precum: numărul cardului, data expirării cardului, soldul contului”, atenționează Poșta Moldovei.
În comunicatul emis de întreprindere se menționează că Poșta Moldovei nu solicită datele cardului bancar. În context, cetățenii sunt îndemnați să fie vigilenți atunci când cineva manifestă interes față de bunul pe cale-l expun spre vânzare și solicită achitarea unor plăți.
„Nu furnizați datele personale și nu achitați sumele solicitate”, este mesajul reprezentanților „Poșta Moldovei”.
Pentru verificarea informației, consumatorii sunt rugați să contacteze Serviciul Suport Clienti al Poștei Moldovei la numerele de telefon 1310 sau 022 27-00-44. E-mail: informații@posta.md.
„Poșta Moldovei nu își asumă responsabilitatea pentru acțiunile clienților și nu rambursează sumele achitate pe site-uri false”, atenționează reprezentanții întreprinderii.