Posturile TV și radio au prezentat la Consiliul Coordonator al Audiovizualului și Comisia Electorală Centrală declarațiile cu privire la politica editorială și Concepția privind reflectarea campaniei electorale.

Posturile TV și radio au prezentat la Consiliul Coordonator al Audiovizualului și Comisia Electorală Centrală declarațiile cu privire la politica editorială și Concepția privind reflectarea campaniei electorale.

Astfel, cel mai scump contract privind acordarea timpului de antenă va fi la postul de televiziune PrimeTV. Concurenții electorali vor fi nevoiți să achite 3000 euro/1 minut, fără TVA.

Locul doi este ocupat de posturile Canal3 și PublikaTV, unde tariful per minut consituie 2000 euro. Acestea sunt urmate de JurnalTV care oferă publicitatea electorală la prețul de 1750 euro/1 minut.

TOP-5 televiziunilor cu cel mai mare tarif pentru publicitate este completat de Canal2, care plasează spoturi electorale contra plată la un preț de 1500 euro/1 minut.

NTV Moldova oferă publicitatea electorală la un preț de 1000 euro, iar RTR Moldova și ProTV - 600 euro.

Televiziunea publică Teleradio Moldova oferă publicitatea electorală la un tarif de 500 euro/1 minut.

TV7, unicul post de televiziune care a indicat tariful pentru publicitate în MDL. Acesta publică spoturi electorale la un preț de 9800-11600 lei (443-525 euro), în dependență de intervalul de timp.

National4 oferă publicitate la un preț de 250 euro, iar tariful RealitateaTV constituie 100-200 euro, în dependență de intervalul de timp.

Acestea sunt urmate de TVC21 (50-200 euro), RU TV (150 euro), Accent TV (115-150 euro), AcasaTV (144 euro) și EuroTV (120 euro). Tarife mai mici pot fi găsite la AltTV (60 euro) și BusuiocTV (50 euro).

Totodată, TVR Moldova a decis că nu va difuza spoturi de publicitate electorală, dar vor realiza emisiuni de dezbateri și vor reflecta evenimente electorale în programele informative și analitice.